06 april 2017

Dag 5 Biest Houthakker

Anemonenveld bij de bokkeryders

Het privé landgoed Wellenseind verplicht me 2km langs een drukke baan te stappen, het padje erdoor is gereserveerd voor mijnheer den baron. Gelukkig wat verder een bordje Landgoed Utrecht met de boodschap 'vrij wandelen op wegen en paden' - 'Particulier beheer met passie' een bank die dit in andere tijden gekocht heeft en zich bedenkingen maakt hoe privé kan privé zijn. Eens gaan klappen met die jongens mijnheer den baron (die het van de bank kocht)! 

In Biest-Houthakker wordt er goed voor me gezorgd. In het door de bewoners opgezette buurtcafé Bij Ome Toon drink ik een warme choco, krijg ik als eerste een pintje Hertog Jan bovenop en de boterhammen die de gerant die middag niet opgegeten heeft. Ik ben gesterkt voor de nacht dat ik doorbreng op een rustig plekje langs het kanaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten