26 juli 2012

Statistiekjes






Na wat fix en repair acties op de gegevens uit mijn GPS is het mogelijk een aantal statistiekjes te bekomen.
Voor zes dagen had ik geen hoogtemeters ten gevolge van de problemen die ik met het toestel heb gehad, daar heb ik een schatting ingevoerd. De afgelegde afstanden zijn te voet, maar hier en daar heb ik ter plaatste nog wat rondgetoerd en die cijfers zijn inbegrepen.

  • Aantal dagen gestapt: 93
  • Aantal dagen niet gestapt: 7
  • Kilometers afgelegd: 2.413
  • Gemiddelde afgelegde km's per stap-dag: 25,9
  • Aantal uren in beweging: 591 of 6u24min gemiddeld per dag
  • Gemiddelde stap-snelheid: 4,1 km/u
  • Aantal uren onderweg: 922 of 9u54min gemiddeld per dag
  • Aantal stijgmeters: 65.103 meters
  • Gemiddelde stijg gradiënt: 5,4% (stijgmeters gedeeld door helft afgelegde weg)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten