05 juli 2012

Dag 76 Maandag 2 juli 2012

Het is een flink eind stappen naar de volgende Jeugdherberg en de regen is weer van de partij vandaag. Mijn GPS heb ik niet meer in orde gekregen dus het wordt verder stappen met de fietskaart, tot ik in Nonnweiler over de rand van de kaart stap en in het toeristen bureau me een wandelkaart aanschaft die verder Noord gaat. Dit brengt me op de Saar - Hunsruck - Steig een heel mooi pad, kunstig aangelegd en bovendien goed gemarkeerd. Deze route kan ik bovendien de volgende 2 dagen tot in Trier volgen. Onderweg een aantal Keltische sites die de moeite waard lijken maar jammer genoeg de Pelgrim moet vooruit. In de JHB van Hermeskeil ontmoet ik een Belg uit Pulle, die enkele dagen met zijn fiets in Saarland rond toert en me nog meer uitleg geeft van het moois dat hier te zien is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten