13 april 2012

Dag 2: Monterotondo - Convento Santa Rosa




Van Jacques krijg ik weer een perfect weerbericht ge-sms'ed. Vandaag wel regen op het menu, dat er later op de dag in bakken zal uitvallen.
De eerste km na Monterotondo is het weer asfalt in een drukke ochtendspits, maar eens de autostrade del sole voorbij een heerlijk reservaat met kleine boswegentjes, veel bloemen en een knorrend everzwijn op enkele meters van mij. Gezien de toestand van mijn voeten besluit ik aft te draaien richting de route van Kees.R. voor halte in Montelibretto. Daar aangekomen gebied de apotheker er voor enkele dagen mee op te houden als hij mijn voeten bekeken heeft. Das snel! Maar ik besluit zijn raad op te volgen.
In libretto is een B&B met twee kamers, maar een is verhuurd en de ander is op slot. Een lieve dame neemt me onder haar hoede en maakt een kamer vrij in haar eigen huis. Het moet niet allemaal tegengaan.
Na een tweede dag stappen, aangekomen in Montelibretto, nog 29km bij gesprokkeld.

Vol goede moed met voeten vol bleinen wordt de route later verdergezet.... . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten